[Czuwaj] Stanowczo odradzam.....

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pią, 25 Mar 2005, 09:23:33 CET

From: "Magda Klir" <klirka w poczta.onet.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, March 24, 2005 11:47 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Stanowczo odradzam.....

> ja za to stanowczo odradzam wszystkim stanice harceską chorągwi
> dolnośląskiej w miejscowości CZARNA także w Bieszczadach!! omijajcie ja z
> daleka!!  machloje z kasą, niekompetentna kadra zgrupowania, układy
> układziki, jak to określił nasz komendant : "nie jedznie, ale żarcie jak
dla
> psa", zero harcerskeij postawy ze strony kadrowiczów tamtejszych, brak
> ogólnej higieny na kuchni, itdddddddddddd...........
>
> ogólnie beznadziejnie...dla nas do dzisiaj sprawa tego obozu się
> ciągnie...wiec nie dajcie sie!! aaa i sprawdzajcie zawsze czy na stanicy
> [...]

Niestety nie wiem komu odpisuję, tym bardziej mi przykro.
Postawiono tu ogromne zarzuty, więc sprawa wymaga wyjaśnienia.
Zatem Druhno Magdo Klir, proszę napisz do mnie skąd taka Twoja opinia a ja
na pewno wyjaśnię tą sprawę.
Ufam, że nie były to niesprawidliwe słowa rzucone na wiatr...
Czekam na maila!

Skarbnik Dolnośląski
hm. Sławomir Waś
slawek w wasie.pl