ODP: [Czuwaj] Gazeta metodyczno-programowa

Radek Topolski r_topolski w poczta.onet.pl
Czw, 17 Mar 2005, 15:17:34 CET

From: "Szumski Bartek" <szumyk w poczta.onet.pl>

> Zresztą papierowy Czuwaj nigdy nie da rady spełnić wszystkich oczekiwań -
dla mnie powinien stać się raczej gazetą dla instruktorów, a propozycje
metodyczne dla harcerzy, drużynowych i zastępowych powinny być na www.zhp.pl
!

> Szumyk

Myślę Bartek że internet ma swoje minusy - nie tak dawno szukałem czegoś
konkretnego (w temacie programowo - metodycznym) w harcerskim internecie. Po
dwóch dniach serfowania miałem pościąganych mnóstwo plików z bardzo różną
zawartością - do dziś wszystkiego nie przejrzałem. Nigdy nie wiadomo co
kryje się pod danym tytułem pliku. Ilość informacji jest ogromna, w różnych
miejscach - co ważniejsze o bardzo różnej jakości. Brak możliwości
posortowania, poukładania, spisu treści itd.

Gdy prowadziłem drużynę - miałem "Druzynę - Propozycje" -
- w jednym miejscu
- w stałych działach
- z rocznym spisem treści (artykuły)
- autoryzowane przez dobrych metodyków
- najciekawsze i najlepsze

Z prawami autorskimi nie jest wcale tak łatwo. Ja mogę pisać - ale gdybym
przypadkiem zrobił kiedyś światową karierę :-) - nie zagwarantuję że moje
wnuki nie będą chciały tantiem od ZHP.

radek