[Czuwaj] zhp.pl

hm. Rafal Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Czw, 5 Maj 2005, 17:02:56 CEST

----- Original Message -----
From: <Rafal.Suchocki w pse.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, May 05, 2005 4:18 PM
Subject: RE: [Czuwaj] zhp.pl

>I wszyscy sa happy ;)))
>Viking

Z wyjątkiem tych, którzy dają na nie kasę.
--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ

Nie no  :) jasne. Ja moge sobie tak napisac, bo nie mam / mialem jako szczep
miec mozliwosci konta www w ramach organizacji. Wiec sobie wykupilem. A z
doswiadczenia wiem, ze przy najprostszych operacjach internetowych potrafia
dziac sie rozne "smoki" i wychodzic rozne "krzaczory", ktore nie mialy
szansy sie stac.

Pozdrawiam
Raf