[Czuwaj] zhp.pl

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Czw, 5 Maj 2005, 18:22:56 CEST

zajrzalem dzisiaj na strone forum zhp.pl
- nie otwieraja sie watki
-nie mozna sie zarejestrowac (nie mozna wpisac choragwi i hufca, a w konsekwencji nie zostaje sie zaakceptowanym)
-nie mozna napisac o wykrytych bledach na "o forum" - z powodu: patrz wyzej
- poza tym nie otwieraja sie strony hufcow (np miastko)

ktos odpowiedzialy (?) za administrowanie tlumaczyl sie, ze gdzies to zglaszal, ale nie ma dostepu ani wplywu na to co sie dzieje (nie dzieje)
wiec chyba jednak decyzja o zmianach serwera byla niefortunna ?
chyba ze to prawda, ze osoba odpowiedzialna za funkcjonowanie sieci jest wlascicielem konkurencyjnego harc.pl i wtedy klopoty zhp.pl sa mu niejako na reke.
Polecam jeszcze lekture "O forum" - zwlasza podobal mi sie wpis od administratora - (cytuje z pamieci) "na maile nie bede w najblizszym czasie odpowiadal, bo mam duzo pracy. :)"
pzdr
Andrzej