[Czuwaj] zhp.pl

Krzysztof Kujawski krzysiek w zhp.pl
Czw, 5 Maj 2005, 23:02:18 CEST

> Polecam jeszcze lekture "O forum" - zwlasza podobal mi sie wpis od
> administratora - (cytuje z pamieci) "na maile nie bede w najblizszym
> czasie odpowiadal, bo mam duzo pracy. :)"

Witam - pisze jako tak na prawde byly administrator Forum.ZHP.pl.
Taka wypowiedz zawarlem w jednym z moich postów z tego co pamietam. I tak
jest w rzeczywitosci (a wynika to z tego, ze nie utrzymuje sie z ZHP, ani
nie sprzedaje swoich uslug czlonkom) - i to sie nie zmieni - nie bede do
stalej dyspozycji uzytkowników jakiegokolwiek systemu, który napisalem dla
ZHP. Idealnym rozwiazaniem dla mnie byloby zrezygnowanie z forum w obecnym
ksztalcie i zamiana na jakis darmowy skrypt.
Pisze tak uprzedzajac potencjalnych korespondentów. Przykro mi, ze nie
przyjmujesz do wiadomosci takiej mozliwosci.
Informuje tutaj, ze od pewnego czasu nie zajmuje sie Forum.ZHP.pl, dzialania
administracyjne wykonuje jedynie sporadycznie. Przez dwa lata zajmowalem sie
nieprzerwanie tym, aby niezawodnosc forum byla na jak najwyzszym poziomie.
Nadszedl jednak czas aby zrezygnowac z tego.

phm. Krzysztof Kujawski
ZI GK ZHP