[Czuwaj] zhp.pl

"Adrian Łaskarzewski" adrian_2 w zhp.inet.pl
Pią, 6 Maj 2005, 00:29:27 CEST

W dniu 2005-05-05 o godz. 09:29 Michał Szyndel  michal.szyndel w zhp.pl napisał:

>a ile czasu poświęciłeś na napisanie grzecznego maila do ZI z prośbą o
>pomoc...?
>bo mi pisanie zajęło 5 minut i godzinę póĽniej strona już działała...

Rzecz w tym, że w przypadku przenosin całego zhp.pl wszystko powinno prawidłowo działać bez pisania tego typu maili.
Takie maile służš usuwaniu problemów w sytuacji stabilnej.
Ja napisałem, zajęło mi to również 5 minut, i minęła niejedna godzina. I nic.

Adrian