[Czuwaj] "haracz" z akcji letniej

Jerzy Lukaszewicz jeluk w zhp.lublin.pl
Pią, 6 Maj 2005, 17:14:20 CEST

----- Original Message -----
From: "Andrzej Rolewicz" <harc38 w op.pl>

> Chcialbym jeszcze raz poruszyc sprawe zawyzania kosztow akcji letniej
> przez "opodatkowanie" na rzecz hufca i wyzszych struktur.

Chetnie postaram sie naswietlic nurtujacy Druha problem. Ale niestety teraz
nie zdaze. Moze w niedziele, najpozniej w poniedzialek. Bo troche bedzie
pisania. No chyba, ze ktos to zrobi wczesniej.
Ale zanim cos napisze to prosilbym o informacje o stopniu instruktorskim
(harcerskim) i pelnionej funkcji przez Druha. Latwiej bedzie mi sformulowac
wyjasnienie problemu.
Pozdrawiam.
phm. Jerzy Łukaszewicz
Hufiec Lublin ZHP