Re: [Czuwaj] Instrukcje finansowe

maczgierz w o2.pl maczgierz w o2.pl
Sob, 7 Maj 2005, 21:11:38 CEST

> Mysle, ze nie zlamie praw autorskich.... :)
> Zanim pojawia sie na stronach bardziej oficjalnych pobierzcie stad
> http://www.zhp.lublin.pl/InstrukcjeZHP.zip
> Spakowana instrukcja finansowa druzyny i zmiany do instrukcji finansowej
> HALiZ
>
> Dziekuje za szybka reakcje i przeslanie tych instrukcji.

instrukcje są dostępne na http://dokumenty.zhp.org.pl/ ale tak tak jesli sie już zapoznaliście z instrukcja to moje wrażenie jest takie że, kazdy drózynowy który niejest ksiegowym a licealista lub studentem powinien przjść jakiś przyspieszony kurs ksiegowości. Bo zamiast ułatwiać życie to znów są piekielne utrudnienia. Jeszce troszke a każda jednostka prowadząca dzialalność finansowa bedzie zaobowiązana prowadzić w "super" programie "RAKS". A chciał bym zaznaczyć że każda jednostka jeśli zbiera składki członkowskie jest zobligowania do prowadzenia książki finansowej. Mojm skromnym zdaniem nie oto chodzi aby drózynowy siedział nad kwitami a na tym by prowadzić jakis ciekawy program wychowawczy i nietylko. No ale cóż takie życie harcerswo uczy nawet biurokracji.:)
ale to chyba zbedna nauka acz kolwiek pozyteczna w dzisiejszych czasach:)

Maciek Stanałowski