zespół d/s strategii = było RE: ODP: [Czuwaj] Ciaganie do kosciola

czesiek w harcerstwo.net czesiek w harcerstwo.net
Nie, 8 Maj 2005, 23:25:13 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]On Behalf Of Andrzej Grabowski
Sent: Thursday, May 05, 2005 11:24 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: ODP: [Czuwaj] Ciaganie do kosciola;bylo:Nasz wizerunek
+patriotyzm

> Pragne zabrac krotki glos w tej sprawie
> chociaz nie moge sie aktualnie wyrobic
> podczas burzliwych prac zespolu d/s strategii.

Noooo...
Mam nadzieję że wspomniany zespół bedzie miał
lepsze "...grono instruktorów - konsultantów..."
(wspomniane w uchwale RN ZHP)
http://www.forum.zhp.pl/viewtopic.php?TopicID=2682
niż ci co "konsultowali" instrukcję finansową drużyny.

Czesław