ODP: ODP: [Czuwaj] Ciaganie do kosciola; bylo:Nasz wizerunek +patriotyzm

Pon, 9 Maj 2005, 10:16:01 CEST

Osobiście niestety nie wiem

> * a moze jest jakas wizja, o ktorej nic nie wiem ?

Ja również :(

> musze powiedziec, ze jestem na troche niepewnym gruncie -
> staram sie powaznie (chociaz bez przesady!!!) podejsc do
> hasla "Sluzba Bogu", pewne "instrumenty metodyczne" juz u nas
> funkcjonuja ale...

Jakie instrumenty? Możesz przesłać szkic czy jakiekolwiek info na liste / na
priv??

> co tu duzo gadac - odczuwam potrzebe porozmawiania o tym, jak
> powinno/mogloby to wygladac a nie wiadomo gdzie sie zwrocic...

Możemy zorganizować spotkanie / konferencje instruktorską. Mam do dyspozycji
Toruń i sanktuarium Patrona Polskich Harcerzy. Mysle o czyms małym i moża
mało oficjalnym.

Teoretycznie konferencja była. Nie byłem, bo pojechałem do Wawy do WBiA. Ale
czy jakieś efekty? Konkretne? Nic nie wiem.

> moze wiecie cos, albo macie jakies wlasne doswiadczenia ?
> (wiekszosc znanych mi srodowisk traktuje sluzbe Bogu
> doslownie jako prywatna sprawe swoich harcerzy i ogranicza
> sie co najwyzej do mszy w niedziele i swieta)

U mnie (Toruń) wygląda to analogicznie. Ale ja tak nie chcę!

Zróbmy coś.

Dominik Jan Domin