[Czuwaj] Podatek czy "haracz"

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Śro, 11 Maj 2005, 18:52:09 CEST

Użytkownik Jerzy Lukaszewicz <jeluk w zhp.lublin.pl> napisał:
> [...]
swiete slowa !

>Tego zdania zupelnie nie rozumiem. Jakie pieniadze pobiera hufiec? Od kogo?
Organizujac oboz otrzymuje dotacje z "Komisji Alkoholowej" - gotowka do reki. Rozliczam sie z tej dotacji w formie faktur VAT wystawionych na Urzad Miejski w Czluchowie.Otoz juz mi zapowiedziano, ze od tej dotacji 5% haraczu pobierze hufiec i ze za te 5% nie dostane faktury. Dlaczego ?
Ja pobieram gotowke, robie zakupy, sporzadzam rozliczenie finansowe i rozliczam sie w Urzedzie Miejskim. Hufiec nie robi doslownie nic i nawet tych pieniedzy nie oglada na oczy. I zyczy sobie za to 5 %.
Od druzyny probnej. Tak zwana pomoc na starcie. Nawiasem mowiac juz ponad rok jestesmy druzyna probna i juz po raz drugi organizujemy oboz druzyny. Chyba zmienimy nazwe na "Wiecznie Probna zCzluchowa" :)

>Wiem, ze to za krotko aby rozwiac wszystkie watpliwosci. Ale przynajmniej
>sie staralem :)

Dzieki - mysle ze duzo mi pomogles i naprawde doceniam twoj wysilek

>phm. Jerzy Łukaszewicz
>Hufiec Lublin ZHP

pwd Andrzej Rolewicz
ZHP Czluchow (1CzDH)