[Czuwaj] dofinansowanie z zakładu pracy

marcin majcin w autograf.pl
Czw, 12 Maj 2005, 13:31:23 CEST

u mnie w hufcu wygląda to tak, że zakład pracy wystawia rodzicowi
pisemko, w którym prosi o wystawienie faktury i na tej podstawi hufiec
wystawia fakturę z terminem płatności 2 tygodnie i w tym czasie zakład
przelewa odpowienią kwotę na konto hufca
na początku zdarza się jeszcze, że hufiec wystawia zaświadczenie, że
dziecko zostąło zakwlaifikowane na obóz i podaje jego koszt

Marcin