[Czuwaj] Podatek czy "haracz"

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Czw, 12 Maj 2005, 13:58:56 CEST

To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] Podatek czy "haracz"

za dotacje calowe nie kosztów pośrednich !!!!!!!!!
tak twierdzi izba obrachunkowa wiec mozecie sie na to powołać !!!!!!
tak samo jest w dotacjach z fundacji jezeli fundacja nie umieszcza kosztów
obsługi  finansowej tez hufiec nie moze pobierac kosztów pośrednich!!!!
CZuwaj Tomasz Łebek

----- Original Message -----
From: "Andrzej Rolewicz" <harc38 w op.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." > Organizujac oboz otrzymuje
dotacje z "Komisji Alkoholowej" - gotowka
> do
reki. Rozliczam sie z tej dotacji w formie faktur VAT wystawionych na Urzad
Miejski w Czluchowie.Otoz juz mi zapowiedziano, ze od tej dotacji 5% haraczu
pobierze hufiec i ze za te 5% nie dostane faktury. Dlaczego ?
> Ja pobieram gotowke, robie zakupy, sporzadzam rozliczenie finansowe i
rozliczam sie w Urzedzie Miejskim. Hufiec nie robi doslownie nic i nawet
tych pieniedzy nie oglada na oczy. I zyczy sobie za to 5 %.
> Od druzyny probnej. Tak zwana pomoc na starcie. Nawiasem mowiac juz
> ponad
rok jestesmy druzyna probna i juz po raz drugi organizujemy oboz druzyny.
Chyba zmienimy nazwe na "Wiecznie Probna zCzluchowa" :)

> Dzieki - mysle ze duzo mi pomogles i naprawde doceniam twoj wysilek

> pwd Andrzej Rolewicz
> ZHP Czluchow (1CzDH)

Z tego co tu napisano to niewiele zrozumiałem. jak to możliwe, że Druh z
Człuchowa otrzymuje jakąs dotację bez np. umowy pomiędzy hufcem i miastem?

Wypowiedź Tomka też zadziwia. Co to znaczy, że od dotacji celowych nie ma
kosztów pośrednich? Koszty nie są od wpływów tylko od wydatków. Może coś
więcej powiecie w tych tematach.
SW