[Czuwaj] M.S.

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Czw, 12 Maj 2005, 15:25:26 CEST

> Dziękuje i nieszkodzi. Sądy nierychliwe, ale sprawiedliwe. Poczekają.

Nie doczekałem się odpowiedzi na pytanie"od kiedy jesteśmy na Ty?".
Sądziłem, że akurat ta kwestia stanowi priorytet?

Co do sądów - proszę tylko pokornie, aby tym razem nie karały mnie za brak
opieki nad dziećmi podczas chatek, których nie było, oraz dopuściły moich
świadków do zeznań. Co więcej - byłoby mi miło, gdyby decyzja została
podjęta na podstawie, i za podaniem, konkretnych przepisów, ustaw albo
chociaż regulaminów.
Ułatwiłoby mi to pogodzenie się z nią na przyszłość ;-)

Pozdrawiam, raz jeszcze życząc dobrej pogody,

MArcin Skocz