[Czuwaj] M.S.

mistrz44 mistrz44 w poczta.onet.pl
Pią, 13 Maj 2005, 16:29:27 CEST

----- Original Message -----
From: "Marcin Skocz" <hrskocz w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy."
<czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, May 12, 2005 2:25 PM
Subject: Re: [Czuwaj] M.S.

sprawiedliwe. Poczekają.

> Nie doczekałem się odpowiedzi na pytanie"od
kiedy jesteśmy na Ty?".
> Sądziłem, że akurat ta kwestia stanowi
priorytet?

> Co do sądów - proszę tylko pokornie, aby tym
razem nie karały mnie za brak
> opieki nad dziećmi podczas chatek, których nie
było, oraz dopuściły moich
> świadków do zeznań. Co więcej - byłoby mi miło,
gdyby decyzja została
> podjęta na podstawie, i za podaniem, konkretnych
przepisów, ustaw albo
> chociaż regulaminów.
> Ułatwiłoby mi to pogodzenie się z nią na
przyszłość ;-)

> Pozdrawiam, raz jeszcze życząc dobrej pogody,
>
> MArcin Skocz
Drogi MS.
Uważam, że się bezpodstawnie czepiasz.
Sądy są od wydawania wyroków, są niezawisłe w ich
orzekaniu.
Jak mają dyspozycję wydania takiego lub innego to
go wydają i już, a Ty
nie jesteś od tego, żeby z nimi dyskutować.
Jeszcze podstaw sobie zażyczył. A niby to na
jakiej podstawie oczekujesz podstaw???
No.
A świadków potrafi sąd dobrać sobie sam. W końcu
wie najlepiej, co kto ma
do powiedzenia i czy to jest istotne czy nie.
A takie gadki to próba wywierania niedopuszczalne
presji i dyskredytowania
Sądu Harcerskiego.
Było samemu zostać sędzią.
Poza tym, tradycje sądownictwa są u nas głębokie
i, jak widać odwołują się
do sprawdzonych w znacznie trudniejszych czasach
wzorców.
Wtedy okazały sie skuteczne.
Teraz też.
No.
I koniec mi tu dyskusji, bo Bereza Kartuska czeka.
A za te teksty o Ankarze, to jeszcze
odpowiesz. Że niby nawiązujesz kontakty z Turkami.
Od czasu Sobieskiego
już się ich nie boimy.
Będzie tu alkajdą straszył, czy cuś. No.
;)
M44
PS. "Sąd sądem, a sprawiedliwość musi być po
naszej stronie"