[Czuwaj] M.S.

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Czw, 12 Maj 2005, 15:28:45 CEST

> Przepraszam Cię Druhu. Już się powstrzymuję. To imć Skocz wprowadził na
> liste praktykę publikowania prywatnych maili. Więc jak dla mnie to bez
> róznicy czy napiszę do niego na priv czy na listę. Ale już naprawde nie
> bedę. Sorry bardzo!

Ze swojej strony również przepraszam i zobowiązuje się nie podnosić ze
swojej strony tego tematu.
Jednocześnie wydaje mi się, że publikowanie maili będących banalną i, co by
nie mówić, niebraterską odpowiedzią na wypowiedź na liście nie stanowi
przewinienia porównywalnego z drukowanie, segregowaniem i dostarczaniem
maili praktykowanym przez JM Sławomira Wasia.

Tym bardziej dziwi mnie jego krytyka tego postępowania... Ale być może
standardy nie są jednolite i mogą się różnić zależnie od zajmowanego
miejsca.

pozdrawiam
MArcin Skocz