[Czuwaj] M.S.

togro w togro.pl togro w togro.pl
Czw, 12 Maj 2005, 15:53:21 CEST

----- Original Message -----
From: "Marcin Skocz" <hrskocz w harcerstwo.net>
> Ze swojej strony również przepraszam i zobowiązuje się nie podnosić ze
> swojej strony tego tematu.

Ja z Waszej pyskówki zrozumiałem tylko jedną rzecz:
- przyjmuję do wiadomości, że jakiekolwiek wypowiedzi z Waszych ust o
braterstwie, przyjaźni wszystkich harcerzy, tolerancji i tego typu będą
czystą obłudą, która ŻADNEMU harcerzowi (instruktorowi tym bardziej) nie
przystoi.

Mam nadzieję, że po opadnięciu emocji będzie Wam obydwu starsznie wstyd za
Wasze słowa, a monitory to Wam się ze wstydu spalą.

A Wasze maile na wszelki wypadek będę kasował od razu. Aż zapomnę czego
byłem świadkiem...

hm. Tomasz Grodzki