[Czuwaj] M.S.

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Czw, 12 Maj 2005, 16:10:42 CEST

> Ja z Waszej pyskówki zrozumiałem tylko jedną rzecz:
> - przyjmuję do wiadomości, że jakiekolwiek wypowiedzi z Waszych ust o
> braterstwie, przyjaźni wszystkich harcerzy, tolerancji i tego typu będą
> czystą obłudą, która ŻADNEMU harcerzowi (instruktorowi tym bardziej) nie
> przystoi.

Nie. Źle to odebrałeś. Ja się wcale nie poczuwam do tego aby moje słowa były
obłudą. Nie znam gościa i wiem tylko tyle, ze nienawidzi mnie bo o jego
mailach zawierających nieprawdę rozmawiałem z jego komendantem hufca i
komendantką chorągwi. Ale jak interweniowałem w Jego sprawie na jego rzecz
to nie miał pretensji. Wszyscy jesteśmy członkami jednej komendy i będziemy
się bronić przed pomówieniami. Zwłaszcza przez osoby.... nie, odpuszczam...

> Mam nadzieję, że po opadnięciu emocji będzie Wam obydwu starsznie wstyd za
> Wasze słowa, a monitory to Wam się ze wstydu spalą.

Co tu mówic o wstydzie kiedy ktos porównuje Cię do SB. Ani ten MS ani ja nie
doświadczyliśmy działań tej formacji z uwagi na wiek. Ale przynajmniej ja
trochę historie znam i nie ścierpię takiej potwarzy.

> A Wasze maile na wszelki wypadek będę kasował od razu. Aż zapomnę czego
> byłem świadkiem...

> hm. Tomasz Grodzki

Masz racje. To powinna byc sprawa między nami. Ale kous zalezało żeby nie
była.
SW