[Czuwaj] Podatek czy "haracz" + dotacja z AA

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Pią, 13 Maj 2005, 09:58:52 CEST

Użytkownik Sławomir Waś <slawek w wasie.pl> napisał:
>To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
>Subject: Re: [Czuwaj] Podatek czy "haracz"
>
>Z tego co tu napisano to niewiele zrozumiałem. jak to możliwe, że Druh z
>Człuchowa otrzymuje jakąs dotację bez np. umowy pomiędzy hufcem i miastem?
>
>SW

Moze by jakis okolnik wyslac do wszystkich urzedow miast i gmin, aby nie wazyly sie dawac jakichkolwiek dotacji harcerzom bez umowy miedzy hufcem i miastem ? I zeby cofnely te juz przyznane bez stosownej umowy ?
Nie rozumiem, w jaki sposob postulowana przez Druha koniecznosc spisywania umowy miala by pomoc w organizowaniu Akcji Letniej ?

U nas Komisja Alkoholowa oglasza konkurs na zagospodarowanie czasu wolnego w okresie wakacji, przedstawiam program i preliminarz obozu i dostaje gotowke do reki. Moze u was tez sa te dotacje, tylko o nich nie wiecie ? Termin skladania do 30 maja !
AR