[Czuwaj] Podatek czy "haracz" + dotacja z AA

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Pią, 13 Maj 2005, 10:10:48 CEST

Druhu
Do tego nie potrzeba żadnego okólnika.
USTAWA O POŻYTKU PUBLICZNYM I O WOLONTARIACIE. Zachęcam do lektury - to
bardzo ciekawy dokument.

Kowlak

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Andrzej Rolewicz
Sent: Friday, May 13, 2005 9:59 AM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: Re: [Czuwaj] Podatek czy "haracz" + dotacja z AA

Użytkownik Sławomir Waś <slawek w wasie.pl> napisał:
>To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
>Subject: Re: [Czuwaj] Podatek czy "haracz"
>
>Z tego co tu napisano to niewiele zrozumiałem. jak to możliwe, że Druh
>z Człuchowa otrzymuje jakąs dotację bez np. umowy pomiędzy hufcem i
miastem?

>SW

Moze by jakis okolnik wyslac do wszystkich urzedow miast i gmin, aby nie
wazyly sie dawac jakichkolwiek dotacji harcerzom bez umowy miedzy hufcem i
miastem ? I zeby cofnely te juz przyznane bez stosownej umowy ?
Nie rozumiem, w jaki sposob postulowana przez Druha koniecznosc spisywania
umowy miala by pomoc w organizowaniu Akcji Letniej ?

U nas Komisja Alkoholowa oglasza konkurs na zagospodarowanie czasu wolnego w
okresie wakacji, przedstawiam program i preliminarz obozu i dostaje gotowke
do reki. Moze u was tez sa te dotacje, tylko o nich nie wiecie ? Termin
skladania do 30 maja !
AR