RE: [Czuwaj] wybory delegatów

Rafal Bednarczyk amfarm w aster.pl
Pią, 13 Maj 2005, 10:14:06 CEST

Witam wszytkich,

Grzes Calek byl uprzejmy napisac:
> delegatmi

> Ja gratuluję przede wszystkim tego, że byliście w stanie
> wyłonić delegatów w ten sposób, że każdy z hufców będzie miał
> swojego przedstawiciela na Zjeździe.

no ja bym wolal pogratulowac ze zjazd wybral dobrych
delegatow na zjazd zwiazku - to chyba wazniejsze, niz wybor
konieczny wg parytetow. W ten sposob mamy na zjezdzie delegatow,
ktorzy mysla inaczej, a glosuja inaczej bo np. do tego zobowiazal
ich macierzysty hufiec / choragwiew. Moze czas juz z tym skonczyc
i wybierac przede wszystkim delegatow, ktorzy maja cos do powiedzenia,
jakis program i misje do zrealizowania, osobowosci, a nie koniecznie
rownac do parytetow wg zwyczajow, ktore nie maja nic wspolnego
z demokracja - bo gdzie to jest napisane w ordynaccji wyborczej,
ze zjazdy polaczonych w regiony wyborcze hufcow musza wybierac
delegatow wg przynaleznosci hufcow do regionow? A co jesli
okreg wyborczy liczy wiecej hufcow i nie da sie wybrac po jednym
delegacie na hufiec?

> A piszę to dlatego, że w poniedziałek mam zbiórkę rejonu
> hufców i wszystko wskazuje na to, że będzie sytuacja, że z
> którego hufca przyjdzie więcej ludzi, ten hufiec bierze wszystko :((((
dla informacji wszystkich: Grzes ma zbiorke z nami czyli
z Mokotowem. I powiem szczerze, ze nie wiem o co Ci chodzi:
dlaczego zakladasz, ze kandydaci z jednego hufca nie sa
w stanie przekonac glosujacych z innego hufca, ze sa dobrymi
kandydatami na delegatow? No chyba, ze zakladasz, ze niektorzy
delegaci zostawali nimi do tej pory dlatego, ze skutecznie wplywali
na wlasny hufiec, co nie do konca musialo byc merytoryczne...
A to juz inna sprawa, ktora ... chyba sie do CZUWAJ nadaje.

pozdrawiam
R. Bednarczyk
hm Rafal Bednarczyk
www.kpo.org.pl