[Czuwaj] sprawozdania członków RN i ..... delegatów

Pią, 13 Maj 2005, 11:01:45 CEST

----- Original Message -----
From: "GC" <g.c w onet.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, May 13, 2005 10:31 AM
Subject: Re: [Czuwaj] wybory delegatów

> 4) Nie wiem, skąd przekonanie o słabości merytorycznej... Skromność,
> zwłaszcza fałszywa, jest mi obca, dlatego wyrażę przekonanie, że ja czy
> Paweł Weszpiński nie jesteśmy jakoś szczególnbie beznadziejnymi
> kandydatami na delegató na Zjazd...

Tak trochę "na boku"
W trakcie przygotowań do zbiórek wyborczych
niektórzy członkowie RN (nieliczni)
sporzadzili "sprawozdania" ze swej działalnosci w RN ZHP
Zaznaczę od razu ze jestem zwolennikiem koncepcji
aby było to obowiazkiem.

Ale oprócz sprawozdania członków RN
myslę także o "sprawozdaniach" ......
delegatów na poprzedni zjazd !
Wiem że to moze brzmi dziwnie
ale jastem także za zmianą roli delegatów.
Wybieramy ich przecież na CAŁĄ kadencję, więc oczekujemy
(a przynajmniej ja) stosownego zaiteresowania sprawami ZHP
jako całości.

Co o tym sadzicie ?

Czesław