RE: [Czuwaj] wybory delegatów

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Pią, 13 Maj 2005, 11:41:33 CEST

-----Original Message-----
From: seascout w go2.pl
Subject: Re: [Czuwaj] wybory delegatów

A do meritum Waszej dyskuji - to ciągle jest problem między reprezentacją
środowiska z którego sie kandyduje, a reprezentowaniem poglądów.
Ja niejednokrotnie spotykałem się z twierdzeniem, że delegat ma
reprezentować stanowisko swojego środowiska, a nie swoje poglądy.
Pytanie czy tak rzeczywiście jest, albo czy rzeczywiście tak powinno byc?

Rafał Klepacz
--

Instrukcje sejmikowe i ich zaprzysięganie przez szlachtę (a właściwie
deputatów) zostało zaniechane już w Konstytucji 3 maja.

Kowlak