Re: [Czuwaj] wybory delegatów

GC g.c w onet.pl
Pią, 13 Maj 2005, 12:07:47 CEST

| właściwie

| No patrz. A w ZHP ciągle działa.
|
| Rafał Klepacz

A swoją drogą to niezwykle ciekawe zagadnienie teoretyczne: bo skoro
uznajemy za niesensowne to, że reprezentant nie reprezentuje określonego
środowiska, określonej grupy wyborców, ale siebie i liczy się jego
osobowość, wiedza, doświadczenie itd. - to po co te wybory? Po co udawać,
że mądrość rozkłada się równo terytorialnie?
Szczególnie dotyczy to wyborów do Rady Naczelnej: cóż to za pomysł, że w
każdej chorągwi (niezależnie od wielkości) jest dwóch instruktorów
odpowiednich do członkostwa w Radzie? A może w jednej nie ma nikogo, w
innej zaś jest siedmiu doskonałych, mądrych instruktorów - idealnych
kandydatów do Rady?
O, takie poczyniłem sobie rozważania... :D
GC