Re: [Czuwaj] sprawozdania członków RN i ..... delegatów

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Pią, 13 Maj 2005, 12:40:46 CEST

----- Original Message -----
From: "czesiek.harcerstwo" <czesiek w harcerstwo.net>

> Subject: Re: [Czuwaj] wybory delegatów

> Tak trochę "na boku"
> W trakcie przygotowań do zbiórek wyborczych
> niektórzy członkowie RN (nieliczni)
> sporzadzili "sprawozdania" ze swej działalnosci w RN ZHP
> Zaznaczę od razu ze jestem zwolennikiem koncepcji
> aby było to obowiazkiem.

Ja wolałbym, żeby członkowie RN sporządzali coś w rodzaju sprawozdań tak
mniej więcej co spotkanie RN. Informując instruktorów z choragwi "co w
trawie piszczy. W załączniku mogłyby być np. projekty uchwał itp.
Jeśli chodzi o sprawozdania po 4 latach, to jestem sceptycznie do tego
pomysłu nastawiony. Z kilku powodów:
- dla członka RN to sporo bezproduktywnego pisania,
- jeśli ktoś uważa, że czł. RN nie spełnia jego oczekiwań, to żadne
sprawozdanie tego nie zmieni,
- papier wszystko przyjmie i może się zdarzyć, że ci, którzy nic nie robili
będą mieć najpiękniejsze sprawozdania,
- w sprawozdaniu nikt nie przyzna się do głupot, które zrobił (złwaszcza
popełnionych nieświadomie),
- itd.

> Ale oprócz sprawozdania członków RN
> myslę także o "sprawozdaniach" ......
> delegatów na poprzedni zjazd !
> Wiem że to moze brzmi dziwnie
> ale jastem także za zmianą roli delegatów.
> Wybieramy ich przecież na CAŁĄ kadencję, więc oczekujemy
> (a przynajmniej ja) stosownego zaiteresowania sprawami ZHP
> jako całości.

Zastanowiłem się, w jaki sposób miałbym napisać takie sprawozdanie, ale nic
mi z tego nie wyszło.
Jestem przekonany, że moje zainteresowanie sprawami ZHP było "stosowne". :)
Ale jak to napisać? Przedstawić listę dyskusji i rozmów które
przeprowadziłem? :) A sam pobyt na Zjeździe... Gdybyż jeszcze było dostępne
nagranie. Wtedy można załączyć statystyki. Ale jeśli byłem członkiem zespołu
np. statutowego, to mam przedstawić opinię szefa zespołu?? :)
Nie widzę tego.

Pozdrawiam!

Krzysiek

Znajdz swoja milosc na wiosne... >>> http://link.interia.pl/f187a