Re: [Czuwaj] sprawozdania członków RN i ..... delegatów

Pią, 13 Maj 2005, 13:25:58 CEST

----- Original Message -----
From: "Krzysztof Ludwig" <krzysiekl w interia.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, May 13, 2005 12:40 PM
Subject: Re: [Czuwaj] sprawozdania członków RN i ..... delegatów

Och! Nadmiar szczęścia ! ;-)  ;-)  ;-)
Też bym tak chciał  :-)))
Traktuję swoją propozycję jak "pierwszy drok do celu"

> Zastanowiłem się, w jaki sposób miałbym napisać takie sprawozdanie,
> ale nic mi z tego nie wyszło.

Jak zaznaczyłem "myślę" o zmianie roli delegatów.
Na jaką ?
Oczywiscie dużo zależy od tego jak potoczy się
kwestia osobowosci prawnej choragwi/hufców.
Powiazany jest z tym "temat" rad, ale to na inny wątek.

Czesław