Re: [Czuwaj] sprawozdania członków RN i ..... delegatów

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Pią, 13 Maj 2005, 13:41:49 CEST

----- Original Message -----
From: "czesiek.harcerstwo" <czesiek w harcerstwo.net>
RN i ..... delegatów

Ja uważam, że to byłoby realne. Wystarczyłoby, żeby delegaci wymogli na
wszystkich kandydatach do RN oświadczenia, że będą coś takiego robić. Wiem,
jaką wartość maja obietnice przedwyborcze, ale jednak część instruktorów
jest słowna i może dało by się, przynajmniej w 50% wymóc ich zrealizowanie.
Wydaje mi się to bardziej sensowne, niż wymaganie radosnej "tfurczości". I
tak o poziomie RN świadczą przede wszystkim wyniki, czyli uchwalone przepisy
i ich jakość.

> Jak zaznaczyłem "myślę" o zmianie roli delegatów.
> Na jaką ?
> Oczywiscie dużo zależy od tego jak potoczy się
> kwestia osobowosci prawnej choragwi/hufców.
> Powiazany jest z tym "temat" rad, ale to na inny wątek.

No tak... W takim razie trzeba się wstrzymać. Ewentualnie podyskutować o tej
zmianie roli.

Krzysiek

Znajdz swoja milosc na wiosne... >>> http://link.interia.pl/f187a