=?ISO-8859-2?Q?Re: [Czuwaj] sprawozdania cz=B3onk=F3w RN i ... .. delegat=F3w?=

dorota_calka w poczta.onet.pl dorota_calka w poczta.onet.pl
Pią, 13 Maj 2005, 12:53:36 CEST

Użytkownik czesiek.harcerstwo napisał:
>Ale oprócz sprawozdania członków RN
>myslę także o "sprawozdaniach" ......
>delegatów na poprzedni zjazd !
>Wiem że to moze brzmi dziwnie
>ale jastem także za zmianą roli delegatów.
>Wybieramy ich przecież na CAŁĄ kadencję, więc oczekujemy
>(a przynajmniej ja) stosownego zaiteresowania sprawami ZHP
>jako całości.
>
>Co o tym sadzicie ?

Witam,

Myślę, że jest to bardzo dobry pomysł. Powinniśmy motywować instruktorów (z
pewnością jest to jedna z form, którą można tu zastosować)do zaangażowania w
sprawy całego Związku. Stanowczo minęły czasy kiedy wystarczało działanie
"na własnym podwórku". Instruktorzy, którzy zostają delegatami na Zjazd ZHP
z pełną odpowiedzialnością powinni podchodzić do decyzji podejmowanych na
Zjeździe, w tym oczywiście wyboru kompetentnych władz, a w rezultacie
powinni czuć się też odpowiedzialni za bieżące monitorowanie tego jak wola
Zjazdu jest realizowana w trakcie kadencji.

Czuwaj

hm Dorota Całka