RE: [Czuwaj] wybory delegatów ;)

Rafal Bednarczyk amfarm w aster.pl
Pią, 13 Maj 2005, 13:34:53 CEST

Witam ponownie,

Grzegorz Calek byl uprzejmy nie odpowiedziec
na moje pytania tak:
> Wchodzisz na taki ton, którego nie chcę ciągnąć...
no piekna figura retoryczna Ci wyszla:-)
tylko gdzie te merytoryczne odpowiedzi?:-)

> Więc tylko
> jeden drobiazg - taki na luzie: zwróć uwagę, że w tym
> licytowaniu się na demokrację i kandydowanie (na naczelnika,
> Europę Centralna i co tam jeszcze napisałeś) wygrałby i tak
> dowolny poseł Samoobrony - no przecież 4 lata w Sejmie to
> dopiero doświadczenie demokratyczne :)))))))))
zdecydowanie masz racje!!!
Do spelnienia jednak tego warunku jest potrzebny
nieswiadomy i nieuwazny elektorat, ktory zjazd i wybory
traktuje tylko jako przerwe w spacerze z psem
i nie sledzi wczesniej ze zrozumieniem wyborczej debaty,
a przede wszystkim prezentacji programu kandydata.
A o ile znam srodowiska zoliborskie i mokotowskie
to akurat oba reprezentowane sa przez instruktorow
swiadomych i chcacych aktywnie wplywac na to co sie
dzieje dookola.
Dlatego tez po raz kolejny nawoluje: zostawmy sprawe
wlasciwego wyboru instruktorom obecnym na zjezdzie
i zamiast proponowac parytety i uklady zajmijmy sie
wlasnym programem, ktory chcemy im zaprezentowac

> Pozdrawiam! Nieustannie bratersko i demokratycznie! :) GC
ja jak najbardziej rowniez!

R. Bednarczyk
hm Rafal Bednarczyk
www.kpo.org.pl