RE: Re: [Czuwaj] sprawozdania członków RN i... ..de legatów

Rafal Bednarczyk amfarm w aster.pl
Pią, 13 Maj 2005, 15:37:20 CEST

Witam wszystkich,

widze ze zjazdowa dyskusja chyba sie na CZUWAJu
rozpoczela. Ja sie z tego faktu bardzo ciesze.
Byloby jeszcze fajniej gdybysmy sie wszyscy
spotkali w Poznaniu na konferencji strategicznej
i tam pogadali o czesci spraw, ktore tutaj omawiamy.
Pewnie wiecie, ale i tak podam link do tej
konferencji:
http://strategia.zhp.pl/index.php?do=standard&navi=0048,0010,0002

a teraz do rzeczy:

Krzysztof Ludwig byl uprzejmy napisac:
[...]
> Jeśli bym został delegatem na następną kadencję, to
> świadomość, że będę coś
> musiał napisać za 4 lata nie zmotywuje mnie wcale. Zwłaszcza,
> że nie mam
> zielonego pojęcia jak mógłbym sensownie (!!!) takie
> sprawozdanie napisać. Bo
> napisać oczywiście mogę. Może nawet wyglądałoby efektownie?
> Oczywiście wiem, że z jednostkowych doświadczeń nie należy za bardzo
> wyciągać wniosków ogólnych, ale chciałbym uwierzyć, że choć
> jeden wybrany
> delegat zrobi dzięki sprawozdaniu więcej, niż zrobiłby bez niego.
[...]
wydaje mi sie ze szczegolnie kandydaci do Rady Naczelnej
powinni zostac przy wyborze zobowiazani do regularnych spotkan
z instruktorami na terenie swojego dzialania. Poslugujac sie
aktualnym ukladem parytetowym srednio po dwoch czlonkow RN w choragwi
powinno np. raz na 2 miesiace spotykac sie z instruktorami danej
choragwi i opowiadac co sie na biezaco w zwiazku i radzie dzieje.
I nie sa tym o czym tu pisze biezace spotkania z komendantami hufcow
czy choragwi bo przeciez nie tylko oni wybieraja tych czlonkow RN
do tejze rady.
Dzieki takiemu ukladowi czlonkowie RN zamiast komunikowac sie z
instruktorami dokumentami musiliby tlumaczyc w porzystepny sposob
problemy zwiazkowe i swiadomosc instruktorow by rosla.

Takie rozwiazanie bardziej do mnie przemawia niz pisanie sprawozdan
i chyba nic lepiej nie weryfikuje lepiej przydatnosci instruktorow
do prac RN w takim ukladzie jak biezacy kontakt z wyborcami.

pozdrawiam
R. Bednarczyk
hm Rafal Bednarczyk
www.kpo.org.pl