RE: [Czuwaj] sprawozdania członków RN i ..... delegatów

czesiek w harcerstwo.net czesiek w harcerstwo.net
Sob, 14 Maj 2005, 09:17:43 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]On Behalf Of Jolanta Kreczmańska
Sent: Saturday, May 14, 2005 8:12 AM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: RE: [Czuwaj] sprawozdania członków RN i ..... delegatów

> To napewno nie jest ostatni moment, co najwyżej jeden z wielu.
> Kadencja trwa i pracy jak już pisałam jest jeszcze dużo.
> Chyba lepiej byłoby po wyborze delegatów na Zjazd
> organizować w chorągwiach zbiórki delegatów na najbliższy
> Zjazd, obecnych członków RN, kandydatów RN otwarte dla wszystkich
> zainteresowanych instruktorów. Tam byłaby świetna okazja do podsumowania
> obecnej kadencji i dyskusji na tematy zjazdowe.

Na podyskutowanie to bedzie dobra okazja.
Ale trochę późno aby skutecznie wpłynąć na delegatów.
Znając stosunek potencjalnych delegatów
do "dokonań" członków władz (RN, CKR, NSH)
może mieć to istotne znaczenie jakich delegatów
wybierzemy, a wiec takze jakich człoków władz
ci delegaci wybiorą.
Czy teraz jasne ?

Czesław

P.S.
To ze jeszcze dużo pracy przed członkami władz to
dla mnie zaden argument. Nie cierpię robienia czegoś
"na ostatnią chwilę"
PC