RE: [Czuwaj] sprawozdania członków RN i ..... delegatów

Jolanta Kreczmańska kalmar w grzejniki.com.pl
Sob, 14 Maj 2005, 08:11:47 CEST

> Przyszlo mi na mysl, ze dobrym miejscem na takie podsumowanie
> beda zbiorki wyborcze.
> Na poziomie hufca  czlonek wladz naczelnych bedzie mogl
> zdac sprawozdanie a ludzie beda mogli mu zadawac pytania.

To napewno nie jest ostatni moment, co najwyżej jeden z wielu. Kadencja trwa
i pracy jak już pisałam jest jeszcze dużo. Chyba lepiej byłoby po wyborze
delegatów na Zjazd organizować w chorągwiach zbiórki delegatów na najbliższy
Zjazd, obecnych członków RN, kandydatów RN otwarte dla wszystkich
zainteresowanych instruktorów. Tam byłaby świetna okazja do podsumowania
obecnej kadencji i dyskusji na tematy zjazdowe.
jola kreczmańska