[Czuwaj] Po zbiórce wyborczej...

13 Wolominska Druzyna Harcerska czarna13 w alte.pl
Sob, 14 Maj 2005, 16:35:33 CEST

Odbyla sie zbiórka wyborcza V rejonu hufców Choragwi Stolecznej.
Niestety po raz kolejny zatriumfowal tzw. "uklad".

Chcialbym serdecznie podziekowac wszystkim tym (jesli czytaja liste), którzy
podczas zbiórki wspierali mnie i oddali na mnie glos i tym, którzy mimo
wszystko, mimo panujacej atmosfery i wystapienia Druha Komendanta Choragwi
chcieli dyskutowac o problemach zwiazku i strategii na najblizsze lata.

Serdecznie pozdrawiam!!! :-)

Maciek Syska