RE: [Czuwaj] Po zbiórce wyborczej...

Rafal Bednarczyk amfarm w aster.pl
Sob, 14 Maj 2005, 17:16:30 CEST

Witam wszystkich,

Maciek Syska byl uprzejmy napisac:

> Odbyla sie zbiórka wyborcza V rejonu hufców Choragwi Stolecznej.
a mozesz napisac jakie hufce byly w tym rejonie
i ile mogliscie wybrac delegatow na zjazd

> Niestety po raz kolejny zatriumfowal tzw. "uklad".
tzn? Kto ostatecznie zostal wybrany na delegata?

> Chcialbym serdecznie podziekowac wszystkim tym (jesli czytaja
> liste), którzy podczas zbiórki wspierali mnie i oddali na
> mnie glos i tym, którzy mimo wszystko, mimo panujacej
> atmosfery i wystapienia Druha Komendanta Choragwi chcieli
> dyskutowac o problemach zwiazku i strategii na najblizsze lata.
znaczy sie ze Komendant Choragwi Stolecznej hm Waldemar
kowlaczyk nie chcial rozmawiac o przyszlosci zwiazku?
Chyba zle zrozumialem, albo cos napisales nieklarownie.

pozdrawiam
R. Bednarczyk
hm Rafal Bednarczyk
www.kpo.org.pl