Re: [Czuwaj] Po zbiórce wyborczej...

13 Wołomińska Drużyna Harcerska czarna13 w alte.pl
Sob, 14 Maj 2005, 17:28:29 CEST

----- Original Message -----
From: "Rafal Bednarczyk" amfarm w aster.pl
znaczy sie ze Komendant Choragwi Stolecznej hm Waldemar
kowlaczyk nie chcial rozmawiac o przyszlosci zwiazku?
Chyba zle zrozumialem, albo cos napisales nieklarownie.

======
Wystąpienie druha Kowalczyka sprowadził się do tego, ze zbiórka, a w
szczególności ja, nie mamy wiedzy, kompetencji, doświadczenia, by dyskutowac
o zarządzaniu i sprawach związku.

Druh Kowalczyk przemawiał bezpośrednio po mojej prezentacji jako kandydata
na delegata i bezpośrednio nawiązywał do postawionych przeze mnie tez,
uznając je za nieodpowiedzialne, nieprawdziwe i wskazywał na potrzebę
glosowania na "odpowiednich" ludzi.

Pzdr.
M.