Re: [Czuwaj] Po zbiórce wyborczej...

togro w togro.pl togro w togro.pl
Sob, 14 Maj 2005, 17:37:56 CEST

----- Original Message -----
From: "13 Wołomińska Drużyna Harcerska" <czarna13 w alte.pl>
> Wystąpienie druha Kowalczyka sprowadził się do tego, ze zbiórka, a w
> szczególności ja, nie mamy wiedzy, kompetencji, doświadczenia, by
> dyskutowac
> o zarządzaniu i sprawach związku.

Precyjniej ujmując komendant powiedział, że dziwi się, że niektózy
drużynowi, którzy mają problemy w swoich środowiskach i nie potrafią ich
rozwiązać mają już gotowe przepisy na uratowanie ZHP.

> Druh Kowalczyk przemawiał bezpośrednio po mojej prezentacji jako kandydata
> na delegata i bezpośrednio nawiązywał do postawionych przeze mnie tez,
> uznając je za nieodpowiedzialne, nieprawdziwe i wskazywał na potrzebę
> glosowania na "odpowiednich" ludzi.

Maciek, nie przeginaj. Komendant wystąpił po wszystkich kandydatach i
powiedział, że on by nie głosował na ludzi, którzy nie mają żadnego
doświadczenia poza swoim podwórkiem.

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl