RE: [Czuwaj] Po zbiórce wyborczej...

Rafal Bednarczyk amfarm w aster.pl
Sob, 14 Maj 2005, 17:42:23 CEST

Witam wszystkich,

Tomasz Grodzki odpowiedzial Mackowi Sysce tak:
[...]
> Maciek, nie przeginaj. Komendant wystąpił po wszystkich
> kandydatach i powiedział, że on by nie głosował na ludzi,
> którzy nie mają żadnego doświadczenia poza swoim podwórkiem.

no fajnie, ale zaden z Was nie napisal kogo w koncu
wybrano na tych delegatow. Jesli wg recepty Druha Komendanta
Choragwi wybrano ludzi z doswiadczeniem takze poza swoim
podworkiem to tym bardziej jestem ciekaw kogo, bo moze
np. bede go znal z dzialalnosci na forum calego zwiazku.
A taki delegat to skarb.

czekam wiec niecierpliwie na odkrycie wybranych delegatow

pozdrawiam
R. Bednarczyk
hm Rafal Bednarczyk
www.kpo.org.pl