Re: [Czuwaj] Po zbiórce wyborczej...

13 Wołomińska Drużyna Harcerska czarna13 w alte.pl
Nie, 15 Maj 2005, 03:11:52 CEST

----- Original Message -----
From: <togro w togro.pl>
> Precyjniej ujmując komendant powiedział, że dziwi się, że niektózy
> drużynowi, którzy mają problemy w swoich środowiskach i nie potrafią ich
> rozwiązać mają już gotowe przepisy na uratowanie ZHP.

Heh... Gotowe przepisy... Moje środowisko to hufiec Wołomin, Chorągiew
Stołeczna i ZHP, we wszystkich 3 szczeblach widzę problemy i w miarę
możliwości chcę je rozwiązywać/wskazywać mój pogląd/wybierać ludzi, którzy w
moim przekonaniu gwarantują zmiany na lepsze.

Na szczęście jeszcze nie tylko członkowie ZHP z kilkunastoletnim starzem w
GK mają prawo wypowiadać się w sprawach związku.
Cóż... Ale może najbliższy zjazd to zmieni...

> Maciek, nie przeginaj. Komendant wystąpił po wszystkich kandydatach i
> powiedział, że on by nie głosował na ludzi, którzy nie mają żadnego
> doświadczenia poza swoim podwórkiem.

Tomku, i to jest rola Komendanta Chorągwi na zbiórce wyborczej?

Pozdrawiam,
Maciek Syska