[Czuwaj] delegaci na Zjazd

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Wto, 17 Maj 2005, 01:13:17 CEST

> Drobne sprostowanie do listu Martyny - raczej swego rodzaju farsa zbiórki,
> żart z demokracji, wykorzystana do bólu prawna możliwość w miejsce
> porozumienia się, braterstwa, pewnej pokory, „wygrać, co da się
> wygrać" - jak pisał Kaczmarski.

Jak to się więc stało, że z Żoliborza, który jest przecież większym hufcem,
nie udało się dostać nikomu?

I co ma do rzeczy to, że jeden z kandydatów się wycofał? PRzecież to powinno
tylko zwiększyć szanse dwóch pozostałych?

Nie krytykuję i nie próbuję się spierać z nikim - tylko jestem ciekawy.

pozdrawiam
Marcin Skocz