[Czuwaj] delegaci na Zjazd

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Wto, 17 Maj 2005, 01:33:41 CEST

> Odpowiedź jest Marcinie prosta -
> 1) przyszło mniej uczestników zbiórki z Żoliborza
> 2) Mokotów wystawił 3 kandydatów odrzuciwszy propozycję porozumienia,
> zgdodnie z poglądem, Rafała Bednarczyka kilka dni temu na forum.

Ale to oznacza, że Mokotów musiał mieć znaczącą większość... Zakładam , że
zawsze część głosujących jest nieprzewidywalna i rozkład głosów nie był
równy.

Z mojego punktu widzenia to jest w ogóle farsa, bo wybierani są kandydaci
zwykle niemal bez większej dyskusji, co więcej - nie mają oni raczej
większego pola do działania, nawet jeśli są wybrani.

Ponadto, większość głosujących nie zna swoich praw i procedury. Znaczna
większość nie czuje skutków takiego głosowania. Wybory zaś, w których skutek
jest nadto oddzielony od przyczyny nie mają zbytniego sensu...

O wiele zdrowiej byłoby wybierać ludzi do RN bezpośrednio, podobnie jak
pozostałych członków ciał naczelnych.Co stoi na przeszkodzie ku temu?

pozdrawiam
Marcin Skocz