Re: [Czuwaj] delegaci na Zjazd - tym razem Rejon I :-)

Paweł E. Weszpiński pew8 w o2.pl
Wto, 17 Maj 2005, 09:11:34 CEST

Obstaję przy tym, że mój głos nie jest za ostry, ale to oczywiście kwestia indywidualnej oceny.
Rzeczywiście pominąłem w swoim wywodzie tych instruktorów, la których ważna była reprezentacja obu hufców. Przepraszam.
Lecz Olku - nie był potrzebny żaden układ, tylko odrobina refleksji, że "nie jesteśmy sami" i już. Skoro nas trzech mogło radząc się swojego hufca uznać, że jeden rezygnuje, to mogli to zrobić pozostali delegaci. To ta odrobina pokory właśnie, o której pisałem poprzednio.

Paweł