Fw: [Czuwaj] wybory delegatów

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Wto, 17 Maj 2005, 10:38:11 CEST

Moja koleżanka z RN Jola Kreczmańska pisze tak:

> 3. Przeczytałam na liscie, że ktoś z członków RN już napisał sprawozdanie
ze
> swojej pracy w RN. Trochę budzi to mój nie pokój bo bardziej niż
> sumiennością pachnie mi to kampanią wyborczą. W końcu RN jeszcze nie>
zakończyła swojej pracy - przed nami jeszcze dwa spotkania RN i dużo pracy>
merytorycznej poza spotkaniami RN. Chyba zbyt wcześnie na ocenę czyjejś>
pracy...
 Jeśli jednak przyjmiemy opcję, że to osobowości instruktorskie,
reprezentanci całej organizacji - to wówczas takie informacje powinny być
dostępne wszystkim instruktorom a nie tylko należącym do danej choragwi.

Ależ oczywiście, że nie zakończyła! Ale trzeba stanąć przez zbiórkami
wyborczymi, które wybrały delegatów, którzy wybrali nas i właśnie tym
gremiom choć w pigułce sprawozdać ze swojej pracy i postawy w RN.

Czy to jest kampania wyborcza? Kampanie wyborcze trwają od wyborów do
wyborów. Przed kolejnymi mogą się najwyżeć nasilać. Więc jeśli ktoś nic nie
robił przez 4 lata to jedno sprawozdanie na pewno go nie uratuje.
Sądząc po wyborach na Mokotowie KPO i RCŻ zrozumiały tę oczywistość i nie
popełnią błędów zaniechania sprzed 4 lat kiedy rzekomo to tak brzydziły się
polityką...

Nie uzurpując sobie bycia "osobowością" jestem tak jak i Ty przedstawicielem
całego ZHP. Bo choć desygnowały nas chorągwie, to wyboru dokonał cały Zjazd.
Nie pomogły nawet jak pamiętasz słynne karteczki :-) A zbiórki wyborcze
obejmują wszystkich mających prawa wyborcze w ZHP, więc właśnie tym gremiom
musimy sprawozdać. Zachęcam Cię i innych członków do tego:
http://www.wasie.pl/slawek/pub/kpwrn.htm

SW