[Czuwaj] Wybory delegatow na Zjazd - frekwencja

Śro, 18 Maj 2005, 18:59:30 CEST

Dnia środa, 18 maja 2005 08:34, Marcin Bednarski napisał:

> Mnie nie dziwi brak pytań, szczególnie, że bacznie obserwowałem, kto zadaje
> pytania. Byli to: Jola Kreczmańska, Piotr Krzemień i jeszcze dwie osoby, z
> których jedna jak zrozumiałem jest skarbnikiem hufca, a drugiej zupełnie
> nie znam.O kimś zapomniałem?

Po kilku godzinach dokonuję autopoprawki, instruktorów, którzy zadali pytania
było sześciu: Jola Kreczmańska, Martyna Tochowicz, Dominika Sawczuk, Piotr
Krzemień, Rafał Bednarczyk i nieznana mi osoba z końca sali. To tylko w
ramach ścisłości, bo 4 czy 6 przy osiemdziesięciu, to niewielka różnica.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)