[Czuwaj] Wybory delegatow na Zjazd - frekwencja

Dorota Całka dorota_calka w poczta.onet.pl
Śro, 18 Maj 2005, 13:23:59 CEST

Marcin Bednarski napisał:

>Cieszę się bardzo z Twojej deklaracji, mam nadzieję, że inni delegaci także
>się na to zgodzą. I mam nadzieję, że Twoja postawa podczas takiego
>spotkania
>Rafale będzie adekwatna do naszej sytuacji.

Marcin,
już wczoraj w odpowiedzi na którąś z wypowiedzi potwierdziłam chęć
współpracy z instruktorami Waszego hufca przy przygotowaniach do Zjazdu.
Cały czas podtrzymuję swoją deklarację. Przy okazji jest mi bardzo przykro,
że borykacie się z problemami, które opisałeś w swoim liście i bynajmniej
nie jestem zdanie że jest to wylewanie żali. O problemach trzeba mówić, bo
jest to pierwszy krok do ich rozwiązania, czego gorąco wam życzę.

pozdrawiam
Dorota