[Czuwaj] delegaci na Zjazd - tym razem Rejon I :-)

Maciej Syska, 13 Wołomińska Drużyna Harcerska czarna13 w alte.pl
Wto, 17 Maj 2005, 11:10:13 CEST

----- Original Message -----
From: "Aleksander Senk" <senk w post.pl>
> I jeżeli zaglosowali 3x
> za instruktorami ze swojego hufca, to - jestem przekonany -zadecydowalo o
tym lepsze w
> ich mniemaniu przygotowanie merytoryczne do pytan z sali oraz lepsza
prezentacja wlasnych
> programow w wykonaniu instruktorow z Mokotowa.

Heh... To u Was było całkiem nieźle... Kandydaci programy mieli... Wow! To
naprawdę jesteście chyba wyjątkiem na skalę Chorągwi...

Druhny i Druhowie z Żoliborza! Cieszcie się, bo chociaż wiedzieliście kto
może was reprezentować i jaki ma pogląd na sprawy związku. My takiego
szczęścia nie mieliśmy...

> Zdecydowanie nie jest tak, że z
> calej Chorągwi przechodza najlepsi.

Zdecydowanie nie jest tak.

> Po drugie: to niesamowite pole do manipulacji składem Zjazdu ZHP...

Oj bardzo duże pole...

> Nie wiem, jak można to zmienić.
> Może rzeczywiście nalezy wprowadzić bezposrednie wybory delegatów z całej
Chorągwi w
> jednym okręgu?

Myślę, że jest to całkiem sensowne, by delegaci na zjazd ZHP z danej
choragwi byli wybierani przez delegatów na zjazd Chorągwi na jednej zbiórce
wyborczej. Wtedy można było by wspierać dobrych delegatów niekoniecznie z
hufców z rejonu, do którego trafiło się na ślepo tak naprawdę.
Z chorągwi mogłyby jechać naprawdę osobowości, a nie owoce "układów",
"układzików" i kalkulacji...

Pozdrawiam,
Maciek Syska
demokrata ;-))
hufiec Wołomin (522 osób na 2072 wszystkich w rejonie = 0 delegatów)