[Czuwaj] rejony wyborcze

Wto, 17 Maj 2005, 12:15:23 CEST

Obecnie rejony tworzy KCh.
Zastanawiałem się nad tworzeniem rejonów wg "zasady dobrowolnego doboru".
Przykładowo: 3 hufce (po 33%) dogaduje się i tworzą 1 rejon 1 mandatowy.
Niby mało, ale przynajmiej daje to tym srodowiskom szansę wyboru choć
1 delegata
a obecnie, "przyklejone" do wiekszych hufców, realnie nie mają na to szansy.
Większe hufce musiałyby się jakoś "wykazać"  aby namówić mniejsze hufce
do utworzenia wspólnych z nimi rejonów, np. promując "swoich" kandydatów.
Trochę byłoby w tym "targów", ale kto wie...
Decyzję o przystąpieniu do takiego czy innego rejonu
raczej nie powinna podejmować sama komenda hufca.

Czesław