Re: Re: Re: [Czuwaj] wybory delegatów

dorota_calka w poczta.onet.pl dorota_calka w poczta.onet.pl
Wto, 17 Maj 2005, 12:32:15 CEST

togro w togro.pl napisał:

>Jestem gleboko przekonany, ze znaczna czesc instruktoro odebrala
nawolywanie
>komendy jako wezwanie do glosowania na kandydatow ze swojego hufca.
>Chociaz, wierze, ze niektorzy czlonkowie komendy mieli inne intencje.

 a ja jestem Tomku głęboko przekonana, że taka sytuacja nie miała miejsca,
bo powielokroć otwarcie Komenda Hufca o tym mówiła również na zbiórce
przedwyborczej; Komenda rozmawiała ze swoimi instruktorami o uczciwości w
głosowaniu i tak jak napisał juz dzisiaj Olek duża część naszych
instruktorów przyszła na zbiórkę z przekonaniem że decyzję o tym na kogo
zagłosują podejmą dopiero po wypowiedziach kandydatów

pisze o tym, bo czuję że instruktorzy naszego hufca mogą czuć się urażeni
takim poglądem o ich świadomości wyborów,

>Nie mam najmniejszych watpliwosci, ze wybrani zostali dobrze przygotowani
instruktorzy,

w imieniu swoim (i myslę że również pozostałych delegatów) bardzo dziękuję:)

Dorota