Re: Re: [Czuwaj] wybory delegatów

togro w togro.pl togro w togro.pl
Wto, 17 Maj 2005, 11:30:26 CEST

----- Original Message -----
From: <dorota_calka w poczta.onet.pl>
> Jest natomiast jedna
> bardzo ważna rzecz, którą Komenda Hufca zrobiła - rozmawiała z
> instruktorami, tłumaczyła i przekonywała, że obecność na zbiórce i głos
> każdego instruktora jest ważny!!!.
> hm Dorota Całka

Jestem gleboko przekonany, ze znaczna czesc instruktoro odebrala nawolywanie
komendy jako wezwanie do glosowania na kandydatow ze swojego hufca.
Chociaz, wierze, ze niektorzy czlonkowie komendy mieli inne intencje.
Nie mam najmniejszych watpliwosci, ze wybrani zostali dobrze przygotowani
instruktorzy, ale jednak szkoda mi troche, ze nie bedzie chociaz jednego
reprezentanta hufca Zoliborz...

Ale to oczywiscie taka prywatna refleksja.

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl
ZOBACZ WIĘCEJ: