[Czuwaj] wybory delegatów

Śro, 18 Maj 2005, 09:05:40 CEST

Dnia wtorek, 17 maja 2005 12:24, dorota_calka w poczta.onet.pl napisał:

> oczywiście zgdazam się z Tobą, że wpływ na decyzję ma też służba
> instruktorska, a nie wyłącznie prezentacja kandydatów - i to chyba dobrze
> :)- nie wyobrażam sobie sytuacji w której głosujemy wyłącznie na "gadające
> głowy" nie mogące poprzeć swoich opinii żadnym działaniem; to dlatego
> w  swojej prezentacji mówiłam o formach  mojego działania, a nie
> wyłącznie opiniach na różne tematy; w tym jednak konkretnym przypadku
> głosowaliśmy na instruktorów znanych szerzej niż w jednym hufcu, każdy z
> kandydujących instruktorów angażuje się w służbę poza hufcem, w działania
> [...]

Nie widzę związku pomiędzy tym, że jacyś instruktorzy działają poza hufcem, a
możliwością jego merytorycznej oceny. Tu idzie o wiedzę wyborców na ten
temat.

Moim zdaniem większość wyborców z naszego Hufca dowiedziała się o Twojej
pozahufcowej działalności z wystąpień. Działalność Ruchu Całym Życiem od
dawna nie jest raczej szeroko znana, chyba, że w Waszym hufcu, w którym są
jego przewodnicząca i wiceprzewodnicząca.

Podobnie uważam, że moło kto z Waszych instruktorów wiedział, że Darek Brzuska
jest członkiem Sądu Harcerskiego Chorągwi.

Wątpię aby działalność pozahufcowa tych akurat kandydatów, była znana
większości instruktorom z innych hufców, ale spór o to nie ma sensu, bo
możliwości aby się tego dowiedzieć raczej nie mamy.

Nadal uważam, że w tym przypadku i w przypadkach podobnych postawa wobec
kandydata kształtuje się się wcześniej niż na Zbiórce Wyborczej i ma małą
szansę się zmienić.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)