Re: [Czuwaj] Rejony hufców

dorota_calka w poczta.onet.pl dorota_calka w poczta.onet.pl
Wto, 17 Maj 2005, 12:47:11 CEST

Użytkownik Anna Michalina Nowakowska napisał:

>Tymczasem głos Żoliborza i pewnie Pragi Południe zostanie skutecznie
wyciszony.

Po pierwsze nie zgadzam się z opinią że głos  "Żoliborza zostanie skutecznie
wyciszony", bo ja osobiście jestem otwarta na dyskusje z instruktorami hufca
Żoliborz aby reprezentować oba hufce

po drugie dlaczego zakładasz, że "wyciszony zostanie głos Pragi Pd", czy nie
możecie przekonać swoich instruktórw do udziału w zbiórce?

pozdrawiam

Dorota Całka